Alla inlägg den 14 november 2011

Av Matilda Höglund - 14 november 2011 20:43

HAHAHAHAHAHHAHAH kom på att jag o min kompis åt något som såg ut som bajs 

asso det såg verkligen riktigt ut, så himmla äkligt. Då kanske ni tänker kommer hon på det nu klockan 20.45 ?

Jaa det gör jag faktiskt lite efterbliven får man väl va eller ?? xD Meen nu ska jag platta mitt hår sen ska jag nästan gå o lägga mejj :( så det blir inga fler inlägg idag :((


Men vi ses imorn :D


Herråå <3

Av Matilda Höglund - 14 november 2011 20:34

Haha OMG *DÖÖR* varför finns det så roliga klipp på youtube sitter fan o garvar ihjäl mejj seriöst!! xD

okeejj nu har jag liite tråkigt igen så då bloggar jag igen :D fast det blir ju lixom väldigt korta inlägg

eftersom jag inte riktigt kommer på vad jag ska skriva men iaf vad har ni gjort idag då ?;D

Själv har jag varit med kompis :D fast jaa det visste ni ju redan? xD



Herrå :)


PS. Det kommer ett till inlägg om nåra minuter :D

Av Matilda Höglund - 14 november 2011 18:03

Jag lovar er jag kommer säkert att ha gjort 10 nya inlägg innan kvällen är slut har så himmla tråkigt så det 

finns

Av Matilda Höglund - 14 november 2011 17:03

 Jaa här sitter jag o ringer som jag vet inte vad men igen svarar! :(

Men iaf idag har jag varit i skolan (vart annars ?!) Haha sen så hände det en liiten sak igår ;D

Men iaf efter skolan var jag med  SOFIA :D yeey! och imorn ska man va me Kaye och Felicia o kanske Gustav :)

Ska blii kul bara jag får tag i honom (det e han jag ringer ;) ). Men jaa.. jag

  kom precis hem lixom ;) Hahaha men  bloggar mer i morn 



Herrå <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Matilda ~ 11 år ~ Blogga ~ kompisar ~ Musik ~ LIVET!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken!


Ovido - Quiz & Flashcards